1. Vispārīgie Noteikumi
1.1. Veicot pirkumu, jūs apliecināt, ka esat iepazinies un piekrītat šiem Noteikumiem.
1.2. Interneta veikals riall.lv patur tiesības jebkurā laikā veikt izmaiņas šajos Noteikumos bez iepriekšēja brīdinājuma. Izmaiņas stājas spēkā, kad tās ir publicētas mūsu vietnē.
2. Preču Pasūtījums un Apmaksa
2.1. Prečes var pasūtīt, izmantojot interneta veikala platformu riall.lv.
2.2. Pircējam ir pienākums sniegt precīzu un patiesu informāciju par sevi, ieskaitot piegādes adresi, kontaktinformāciju un apmaksas datus.
2.3. Norēķini par pasūtītajām precēm tiek veikti ar:
- Kredītkartēm vai debetkartēm;
- Internetbankas maksājumiem;
- Cita veida maksājumiem, kas norādīti veikala platformā.
2.4. Pasūtījums tiek apstrādāts tikai pēc tam, kad veikta pilna apmaksa par precēm.
3. Piegāde
3.1. Piegāde tiek veikta uz norādīto adresi, ko pircējs ievadījis pasūtījuma brīdī.
3.2. Piegādes izmaksas un termiņi ir norādīti pie pasūtījuma veikšanas un var atšķirties atkarībā no piegādes veida un pircēja atrašanās vietas.
3.3. Piegādes aizkavējumi var rasties neparedzētu apstākļū dēļ (piem., loģistikas traucējumi, nepārvaramas varas apstākļī), par ko pircējs tiks informēts.
3.4. Plānotā pasūtījuma piegāde var aizņemt līdz 30 kalendārajām dienām.
3.5. Piegāde notiek ar DPD vai Omniva starpniecību.
4. Atgriešanas un Apmaiņas Noteikumi
4.1. Pircējam ir tiesības atteikties no iegādātās preces 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
4.2. Lai atgrieztu preci, pircējam ir jāaizpilda atgriešanas pieprasījums un jānosūt tas uz epastu info@riall.lv
4.3. Atgriešanas izmaksas sedz pircējs, izņemot gadījumus, kad prece ir bojāta vai neatbilst pasūtītajai specifikācijai.
4.4. Nauda par atgrieztajām precēm tiks atmaksāta 14 dienu laikā no preces saņemšanas un pārbaudes.
5. Garantija un Pretenzijas
5.1. Visām precēm tiek nodrošināta ražotāja garantija, ja tāda ir paredzēta.
5.2. Ja precei konstatēti defekti, pircējam ir tiesības iesniegt pretenziju, rakstot uz info@riall.lv un pievienojot problēmas aprakstu, pirkuma apliecinājumu un fotogrāfijas (ja nepieciešams).
6. Atbildība
6.1. IK “RIALL” nav atbildīga par zaudējumiem, kas radušies pircējam nepienācīgas informācijas sniegšanas vai Noteikumu neievērošanas dēļ.
6.2. IK “RIALL” neatbild par trešo pušu radītiem traucējumiem, kas var ietekmēt interneta veikala darbību (piem., tehniskas problēmas, kiberuzbrukumi u.tml.).
7. Sazinieties ar mums
Jebkādiem jautājumiem vai pretenzijām saistītiem ar šiem Noteikumiem, lūdzu, sazinieties ar mums:
E-pasts: info@riall.lv
Paldies, ka izvēlējāties riall.lv! Mēs novērtējam jūsu uzticību un centīsimies nodrošināt augstākā līmeņa apkalpošanu.